Söndag 25/4

Idag gjorde jag sista jobbet för Stylistjobbet för HÖGANÄS!
Det har gått bra allt...hoppas jag.
Alltid lika "sad" när man avslutar ett stort jobb man förberett och levt med i ngr veckor!
Lasse, som är en utav Malmös bästa fotografer är rolig och oerhört duktig att jobba med.
Vi har jobbat i ca 12 år tillsammans, från och till.

Annars har jag även jobbat i butiken i helgen, mycket att göra, alltid kul :)
Måns har spelat matcher och vunnit och förlorat!
Vann mot Oxie 99:or, förlorade mot HUSIE -99:or.

Ingrid är sjuk...det var säkert 1 år sen sist.
Ont i halsen och febrig, lilla gumman, så hon får väl följa med till jobbet i morgon (tur att vi har soffa o tv nere på lagret), och jag tror Sigrid barmhärtigar sig över henne halva dagen, tills hon själv börjar jobba.

Har tagit fram mina gamla SATC dvd. Självklart har jag alla boxarna!
Har kollat 2-3 avsnitt varje kväll i sängen med Glass och choklad-matseses!
De är så sjukt roliga och TRÄFFSÄKRA, avsnitten!.
T.om Nils låg och kollade igårkväll, han låg som förstenad, de avsnittet när Samantha träffat "dröm killen"???
OR NOT!
Bara ett problem, han har en sån liten liten litenliten  liten pytte liten mini mini.....DICK!
Så hon är helt frustrerad! Försöker både med det ena och det andra.
Ställning efter ställning (Alla känsliga bör sluta läsa här).
Så de söker familjeterapeut eller nåt sånt....och när hon till slut...efter många möten och många OM och men...får ut sig SKRIKANDE, varför varför det är dåligt emellan dem....så brister hon och skriker:
-Your penis is damn to small!
Killen blir ju asförbannad och säjer:
-Did you ever think that maybe your vagina´s  TOO BIG!!?
Varpå Samantha (sexgalning och ascool) helt iskallt säjer:
-What can i say? I NEED A BIG DICK!!


Kommentarer
Anonym

who doesn´t???

2010-04-25 @ 21:46:37
URL: http://vackraveran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0