Söndag 18/4

Ja, jag lever ett intensivt och stressigt liv!
Klandra mej inte för det!
Hela helgen har jag gjort stylist jobb som kommer fortsätta i veckan.
HÖGANÄS, järnpulver...8 modeller och 10 imagebilder runt om i Malmö i olika situationer m.m.
Allt har gått bra hitintills!
Igår kväll blev vi spontan-inbjudna på Middag hos Karin och Kalle.
JÄTTETREVLIGT! och som vanligt god mat och god dryck ( med klass :)
Ingrid hade innan på dagen varit på kalas i 45 min hos Svante....
Ja, hon totalvägrade såklart.
Nils berättade att hon helt iskallt bara VÄGRAT....och då kan man inte tvinga henne, inga tårar eller utbrott.
BARA att hon vägrar.
Men sen kläckte hon tydligen ideén att hon iallafall kunde cykla bort och "hälsa på"!
Så det hade de gjort.
Som sagt alltid lika roligt, skrattigt och gott hos Fam Nyqvist! Tack family!!!!
Nils, han nöt i fulla drag..åååå vad han njöt i alla de bemärkelser! :)
Idag har Nils och barnen varit på Tippen 2 vändor, köpt klinker till hallen och fixat.
Nils, han är nöjd!
Och jag är oxå nöjd med mitt arbete!
TACK! för de fina och roliga kommentarer jag får! Jag blir såååå glad och varm om hjärtat!
Det kan göra en hel dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0