Söndag 11/4

Det känns som man inte hinner uppdatera!
Svägerska Karin (Nils 1 år yngre syster) med 2 barn har varit här 1 vecka.
De bor annars i Hamburg, så det är inte så ofta vi syns!
Karolina 12 och Henrik 7.
Så det har varit intensivt med påsk, Anna och Måns födelsedagar, släktkalas m.m.
Nu i helgen var jag ledig, men den gick åt till att städa, tvätta..och ja sånt bedrövligt!
Nils och Måns åkte till Kalmar igår (lördag) för att kolla KFF-MFF (Kalmar Ff mot Malmö FF).
Helt galet...åka 60 mil för att kolla den matchen!
Men visst! det är kul att kolla match "in reality" med barndomsvänner (KFF:are) och såklart Farfar Ingemar (hm..tror han är åt hållet HIF:are???).
Nils och Måns är ju såklart MFF:are!
Lyckan var oändlig när han, Molins i MFF kom fram till Måns och Farfar och snackade!!!
Ja, sånt imponerar på Måns, kan jag säja...! :)

Jag och Ingrid gick Vellinge runt rundan idag, är lite impad av min dotter som 4 1/2 år cyklart soklart, utan stödhjul, 6 km utan att klaga.
Vi hälsade i och för sig på Anna och tog en glass och pratstund.
Kalle lekte med Hugo.
Nu väntar en INTENSIV stress vecka med gigantiskt mycket jobb! både med butiken och med stylistinget.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0