Onsdag 1/4

Igår började mitt lilla påsklov på 3 hela dagar.
Man ska vara glad för det lilla!
Måns kompis Alex sov över, och vi tog det lugnt.
Ja, förrutom innebandy i köket, filmvisning  av New Moon, spring och brottningsmatcher mellan bröderna.
Ja, till slut fick jag ta med dem ( i regnet) till ikea, där åt vi lunch.....12 korvar, dricka, mjukglass för 80 kr!!!
Det kallar jag billig lunch!
Medans jag och Ingrid köpte ljus lämnade jag in killarna på leklandet.....de var egentligen för stora, men de ljög och sa att de var 8!!!
När jag "hämtade" ut dem, så hade de varit såååå snälla och tagit hand om de små!
När solen sprack fram på eftermiddagen lekte de ute, Måns och alex uppfann ett pingis bord av vårt nya betong utebord!
DÅ känns det som VÅR i luften när barnen spelar pingis utomhus!
Sen tränade Måns fotboll o de fotades för framtida projekt MFF!
Och jag kan som sagt inte bara sitta still, utan helt plötsligt började jag "projekt måla öppna spisen"!
Men det blev en radikal förändring!
Alltid nåt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0