Torsdag 10/9

Idag har det varit berg o dal bana.
Inköp o det var "veligt" kan jag lugnt säja, men efter lite snack med säljaren så känns det bättre.
Men man vill ju att allt ska sälja! Och det kan vi ju....
Var sen på möte angående stylist jobb som jag ska klämma in i allt detta, men "money talks" i detta fallet.
Bilderna på Sigrid är från modevisning som iisa anordnade på Vindåkra.
Tyvärr kunde jag inte gå (ångrar det) för jag var med MÅns på hans första tennis.
Men jag är SÅÅÅÅ stolt över henne, när jag ser dessa bilder!
Så naturlig och söt, lilla Sigrid!
Vindåkra ska jag iallafall besöka NU, för det verkar så mysigt!
Vi såg filmer i helgen.
Slumdog millionaire, den var så bra och en fin film.
Där kan jag verkligen förstå att den har fått så många priser.
Sen såg vi Män som hatar kvinnor...nej, jag har inte läst boken, och USCH! var den var otäck!
Absolut bra, men jag klarar inte av sådana där våldsscener och sjuka människor.
Jag satt typ under täcket som ett barn och vågade inte titta....men de spelade bra!
Nu ska vi se fler till helgen för jag faktiskt  klarat  faktiskt att sitta o titta på 2 film utan att somna, och det är en bravur till mej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0