Lördag 5/9

SNYFT....idag har jag jobbat min sista dag på FACTORY.
Ja, det känns faktiskt sorgligt, måste jag säja.
i 3 år ( sen Sara & Ia) tog över så har jag hjälpt till där, med mitt stylistandet vid sidan om...
Sara o jag har känt varandra sen -99, vi jobbade på NR 19 & KOOKAI ihop, så ja, det känns verkligen sorgligt!
Vi känner varann rätt så väl och jag tror jag vet ALLT om henne, det är med sorg och sentimenatlitet jag lämnar dem för NU ta ett nytt steg.

En dröm som jag drömt om i många år,...
Vilken stad eller land jag varit i har jag nosat upp varje lyxig eller gullig barnbutik som jag sen kollat in varje detalj i.
Ja, jag har drömt och trånat, pratat och tjatat om det.
Och NU ska ja verkligen starta en barnbutik i Malmö.
Jag har banne mej inte fått ngt gratis här livet, jag har fått jobba för allt och känner mej både redo, mogen och tacksam över att jag får göra detta som jag vill så gärna!!!
Tillsammans med en kompanjon som heter Maria (Maria o jag har jobbat på Hansacompagniet i många år,  båda 2 i olika butiker, känt till varandra i många år) och nu korsades våra öden och nu ska vi då fixa detta ihop.
Det känns mycket bra.
Hon är duktig, ekonomisk lagt och har koll, och så då jag en vimsige, kreativ och ska väl passa in där med.
Vi har världens finaste lokal, som vi renoverat (mest Marias man Micke, som jobbat hårt och varit sååå duktig).

Vi har varit på inköp och köpt in sååå mycket fina märken och kläder.
Mycket danskt, roliga annorlunda svenska märken,  men även lite dyrare och lyxigt och mkt accessoarer.
Ja, det ska bli det "lilla" roliga extra!
Och vi känner oss sååå nöjda.
Ralph Lauren är ett stort märke vi till slut fick, efter vi skickat upp bilder på vår butik, så ringde de genast tillbaka och gav oss otroligt positiv beröm över butiken! Det var väldigt roligt!
BALTZAR BARN öppnar 25 September.
Den 24 September ska vi ha invigning med mycket roliga erbjudande.
Så den som läser detta och inte känner mej får gärna tillkänna ge sig så JUST DU kan få en special inbjudan!
VÄLKOMNA!


Kommentarer
anna hansson

Grattis!

Så kul för er!

Lycka till.

Stor kram anna

2009-09-06 @ 19:33:56
URL: http://annainreder
Kamillla

Ohh vad kul =) Lycka till !! Kommer garanterat göra några besök hos er .

2009-09-06 @ 21:58:36
URL: http://agilla83.blogspot.com
Annelie H

Härligt att våga satsa på en dröm som funnits i tankarna så länge. Lycka till!!

Kram Annelie

2009-09-07 @ 08:18:42
veran

Jag gör gärna reklam för er hos Unica om du har flyers el liknande!

2009-09-07 @ 20:52:02
Malin

Lycka till bruden det ar du vard, ar det nagon som kan driva barnbutik mer bravur sa ar det du. KRam

2009-09-08 @ 15:32:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0