Bloggeri och Bloggera!

BLOGGAR!
ja, det är ganska kul och jag läser dem ofta!
Ngr bloggar jag läser:
mamma.blogg.se
Min kusin i London som flyttade dit nygift och gravid, bor där nu skild och har 2 barn,  är nu super-duper inloved i en American-guy.
Hon skriver roligt, ärligt, om både barn, kräks, kärlek, livets frågor och om hennes jet-set liv och jorden runt resor med Landis.
LOVELY!
vackraveran.blogg.se
Min vän i Vellinge, härlig rolig blogg om "Vellinges-jet-set"...härliga fester, om hennes fantastiska buiness/ butik och bloggen är både inspirerande och varm!
mama.pernillawahlgren.blogg.se
Ja, jag gillar henne, tycker hon är en hårt arbetande, ensamstående 4 barnsmor som hellre sitter hemma i soffan och umgås än att springa på kändisfester.
Hon bjuder VERKLIGEN på sig själv och hennes vimsighet känner jag igen mej i.
Hennes otroliga vackra och duktiga barn är grymt imponernade!
Bloggfamiljen/ Hannah Graaf.
Där skriver många kändisar bloggar.
Läste hennes syster Magdalenas roliga blogg innan hon slutade.
Hannah är ju verkligen vacker, rolig och härligt gullig, rätt så rolig blogg!
theperectwife.blogg.se
Nils kusins frus blogg..hon skriver om sitt liv som mor, fru och hårt business women i Sthlm.
annainreder.blogg.se
Ytterligare en Vellinge tjej som skriver om sin kärlek och buinsess till Inrederi.
Små söta inlägg om tips, vackra bilder och lite family!
Slutat läsa:
Charlotte Perelli...skriver för lite om sig själv, blivit tråkig.
Vimmelmamman...otroligt ärlig och fin blogg, men hypokondriker som jag är..:) klarar jag inte av att läsa om cancer osv.
Men hon verkar vara en super fin människa, som så starkt skriver om sin kamp, rädsla och ångest, även roliga inlägg om henne, hennes son o man!


Kommentarer
frida nyqvist

läser du inte min ? :)

2009-09-28 @ 16:03:20
URL: http://fridanyqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0