Tisdag 20/10

Måste bli duktigare på att uppdatera,...men jag liksom glömt bort att blogga, eller rättare sagt inte haft lust.
Sen har jag inte fotat..och det är mkt roligare att läsa om man lagt in foton, tycker jag.
Förut skrev jag långa "berättelser" om vad jag/ vi gjort, ätit m.m.
Och det kan ju inte varit många som läst....ORKAT läsa.
Nu när man bloggat i drygt 3 år, vet man ju vad som är roligt och inte roligt!
Många foton tycker jag är kul, detaljerade, roliga fast korta inlägg!
Ytliga texter om "ingenting" tycker JAG...obs! JAG är trist..
JAG..tycker det är roligt att läsa om vad folk äter, (knepigt, men jag är ju galen i mat), andras fester, glitter och glamour! DET är kul.
Gärna familjeliv oxå, resor...ja...lite roliga saker.
Så jag ska snart uppdatera och lägga in lite roliga foton!
Ska "försöka" skriva KORT, detaljerat och lite roligt oxå....Tjingelong!


Kommentarer
Anonym

Ja! Jag har saknat bloggen!!

2009-10-21 @ 22:32:26
URL: http://vackraveran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0