Söndag 25/10

Äntligen en ledig helg!
Och det har varit skönt!
Sigrid, lilla syster, har ju flyttat in tillsvidare (hon får sin egna lägenhet 1/2).
Så jag har fått städa o fixa lite kan man säja.
Även ett skräprum som jag kallar det som  varit igengrott  har blivit rensat och städat.
SÅ jag har varit på Tippen, jag gillar Tippen, kanske ngn slags känsla av att allt "skit" slängs och det nya rena kommer fram! :)
Idag var Ingrid, Sigrid o jag på Svågertorp, och det gillar jag oxå.
Först var vi på Ilva o shoppade lite, Stoff & Stil sen till det värld berömda " Näst största Ikea i Världen"...
Ja, det kändes det som...fick panik ångest av alla dessa människor, gillade inte att plan 1 låg på våning 2 och plan 2 på 3:dje våningen!
Vi gick även in fel väg, så vi gick mot strömmen, kan man säja.
Det värsta var nog när ngn ikea-tant snackade om ngt "Kött-bulle-tält"!!!
Var det ngt skämt eller???
Nä, det visades sig att Restaurangen var full, men de hänvisade till ngt slags "KÖTT-BULLE" tält!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaja...det var ingen positiv upplevelse iallafall!
Annars har vi bara ätit gott, barnen har lekt, spelat hockey, spelat MFF match (mot 99:ornas MFF, de förlorade såklart!!! 4-7, men det var väntat).
Ingrid har varit på sin ridning, som hon ÄLSKAR,  denna gång fick hon nog rida på ridskolans största ponny, FABIOLA, som hon hela tiden kallade FABIANA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0