Onsdag 22/10

detta har hänt:
Efter en HEL dag på jobbet, så blev jag så sugen på Skogaholmslimp mackor med prickig korv och ost med gurka, varm oboy, så det åkte jag till Toppen för att köpa!
På vägen hem körde jag förbi UNICA, Vellinge kommuns finaste och mysigaste och Trevligaste butik som min kompis Veronica driver!
Ja, förresten inte bara Vellinge kommuns utan en utav Skånes finaste butiker.
Väl hemma efter ha fått barnen isäng, sätter jag mej med mina 4 feta skogaholmslimp mackor med mycket smör, prickig korv och tjocka skivor ost, och då varm oboy!
Sitter o bläddrar i MAMA...där blir jag glatt överraskad!
Där ser jag Ingrid och Måns i FINDUS reklamen som de gjorde i slutet av Somras.
Det var lite kul!


Kommentarer
anna

D skall jag gå och lägga mig och läsa om dina barn!

Sov gott, kram Anna

2009-10-22 @ 22:41:12
URL: http://annainreder.blogspot.com/
Anonym

Tack för den finfina komplimangen!!

2009-10-26 @ 16:48:57
URL: http://vackraveran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0