Onsdag 21/10

Usch, det är inte lätt att få allt klaffa och gå ihop.
Man jobbar mkt, har ett eget företag, 3 barn på 5 år, skola, dagis, aktiviteter, läxor....
Nä, man ska väl inte klaga, det finns de som har det värre.
herregud! man är frisk och har 3 underbart friska barn (halvgalna rätt så ofta) men..ibalnd kan man väl få klaga och gnälla....
Är det inte det ena så är det, det andra.
Pratade med kusin Malin i London idag, ska fortsätta imorgon..det är alltid lika kul och peppande.
Gnällde lite till henne..så säjer Malin, -tänk vad alla kan vara avis på dej!
MEJ!??????? ursäkta säjer jag...
Ja, men du har en familj, söta barn, fint hem, öppnat egen butik...
Jaha, men så ser ju inte JAG det precis.
Just nu ser jag det som:....känner mej utsliten, hemsk och finnig, jobbiga barn, trist man, fult och oorganiserat och smutsig hem som ALDRIG blir klart, oro för min buisness!
Men..nä jag ska inte klaga, och jag skrev ju igår att det är roligt att läsa roliga och finurliga inlägg och det är ju inte precis det som jag gör idag.

Hm..ingrid och jag stod i kiosken igår, "kjollen" på Redhawks, Rosengård.
det är faktiskt ngt jag tycker är lite kul, stå i en kiosk!
Sälja lite bryggkaffe, lite klubbor, delicato bollar och såklart så grillar jag MIFF mackor!
Ingrid tar betalt och jag serverar!
Ingrid och Johanna- teamet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0