Torsdag 5/11

Känner mej bättre.
Hatar verkligen att vara sjuk! det är piss helt enkelt.
Känner ännu mera att jag vill vaccinera mej och jag känner att det beslutet är RÄTT!
Min lilla sjukdom var nog stress relaterat!
Men som sagt, huvudsaken är att jag mår bättre och inte är yr längre, för det är helt hemskt!
Varit hemma idag och fixat inför resan, packat, växlat lite euro.
Mamma och Ralph kommer ner ikväll och ska passa vidlingarna :)
Jag skulle vilja vara sån som bara lämnade hus och hem, nädå...jag ska typ städa innan, fylla kylskåp, nästan bestämma vad de ska äta!?
Lägga fram kläder, scheman, ordna med aktiviteter!
Varför är man en sån kontroll freak? det är ju helt galet det!
Mamma har för tusan tagit hand om 5 barn och är förskolelärare dessutom, nä jag måste "släppa" lite.
Det ska bli så kul att åka till Barcelona, vi har aldrig varit där.
Men det ska bli underbart att strosa omkring, shoppa, dricka vin och äta både frukost, lunch och Middag utan barn!!!!!!
På lördag kväll är det match...Barca-Mallorca! Och givetvis hoppas man ju på att Zlatan ska spela.!
Nils ma och pa, bror och syster och en massa galningar från Kalmar kommer även att delta i resan!
Nils och erik funderar på att hyra bil och köra ner till Valencia på Söndagen för att kolla moto-GP!
Jaja..det är ju Nils 40 års present och han ska vara nöjd och göra precis det han vill!
Jag tycker bara det är lite galet, och verkar jobbigt!
Men jag klarar mej, Anna och Svärmor får väl hänga med mej  på Heavy-shoppning i racer-fart i stället :)
(Heavy shopping! det uttrycket uppfann Anna i och med hennes tal på vårt bröllop!!).
Vi är stolta och glada över vår äldste son som blivit uttagen i Malmö FF 00:or.
Så detta är 5:e året Måns kommer fortsätta i det Himmelsblå laget!
Mamman är stolt!
PUSS & GRATTIS!


Kommentarer
Anonym

Grattis Mans!!! Jättekul!!!

glöm inte i skolan: "kul för dig" (kommer du ihag?)



ha sa roligt i Barce och hälsa alla mina kära!!

puss och kram karin

2009-11-05 @ 20:56:38
Karin N

Härligt! Måns!

Grattis

Kram från Karin N

2009-11-05 @ 21:16:54
Annelie

Ha det underbart där nere, det är jättemysigt där! Vi firade Daniels 30-årsdag där med formel1. Det sistnämda fick man ställa upp på en sån gång. Förstår inte att han inte föredrog ngt annat.. Hälsa zlatan. Camp nou är imponerande, även för icke fotbollsintresserade! KRAM

2009-11-05 @ 22:38:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0