Söndag 15/11

SKK...står för SNYGGA KVINNORS KLUBB!
Vi är ett Vellinge/ Gessie gäng som varje måndag morgon har frukost klubb på Björns.
Vi har haft ett antal Tjej middagar och våra barn går i samma klass eller känner varandra på ett eller annat sätt!
Som sagt, ett oerhört GLATT och roligt gäng.
Galna kom jag på...
Det är INTE precis så att vi sitter tysta, vrider o vänder på oss och måste hitta på ngt att prata om.
Nä, här får man skrika för att göra sig hörd :)
Undrar om Männen skulle kunna få ngn plats i detta gäng eller överhuvudtaget få en syl i vädret!
Nädå, jag ÄLSKAR såna härliga och spontana och öppna människor och det är sånt som gör en glad!
I fredags var det Helena och Jenny som anordnade Middagen!
De hade även en musik lek (som jag älskar) så jag och Veronica slogs tillsammans med våra lag!
Klockan 02.30 snubblade jag hem.
En super rolig kväll!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0