Onsdag 4/11

USCH!
Jag är sjuk!
Vaknade upp imorse att jag inte kunde fokusera blicken, och att jag var YR!
Som att jag var as-kalas onykter, illamående och ont i kroppen.
Jobbigt! nej, jag är inte gravid.
Min första tanke var ju att jag hade fått svininfluensan (för att jag dagen innan bestämt mej att jag ska vaccinera mej, barnen är ju det alla 3).
Och vi som ska till Barcelona på Fredag!
Vi hade inköp på Molo, samt att vi skulle fira Nils kusin som fyller 40 år.
Men det fick jag ju ställa in.
Har legat i sängen HELA dagen och sovit, Nils kom hem på lunchen för att ge mej lite mat.
Känner mej lite bättre nu ikväll...och jag äter iallafall.
Det är nog inte svin-influensan och jag har inte maginfluensan.
Kanske stress..eller att ngt har satt sig på mitt balans sinne, kan låta galet men jag har råkat ut för det en annan gång.
Jaja...huvudsaken är att det blir bättre.
Men jag kurerar mej nog imorgon igen...jag vill INTE missa Barcelona.


Kommentarer
angel

har dock inget med denna bild att göra men ja vill säga att du har en underbar blogg man får ta del av din vardag vilket är superkul och hur fint du har hemma sen =)

doch är ja lite nyfiken på din syster siggans hem skulle gärna vilja se. hoppas hoppas =)



kram angel

2009-11-04 @ 20:35:02
Annelie H

KRYA PÅ DIG!

2009-11-04 @ 22:04:02
anna inrede

Saknade dig i går!

Kram anna

Ps Håller med hemliga kommentaren! Ds

2009-11-05 @ 09:56:18
URL: http://annainreder.blogspot.com/
Malin

Det var inte jag, hoppas du blir battre snart. Later som en stress sjukdom enligt mig..

2009-11-05 @ 11:21:58
mamma

Det var inte jag, hoppas du blir battre snart. Later som en stress sjukdom enligt mig..

2009-11-05 @ 11:24:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0