Måndag 23/11

Idag fyller Sigrid 23 år!
GRATTIS kära lilla söta syster!

En ytlig sak som jag glädjer mej åt:
Iallafal,l jag har fått en underbar sak i mitt hem.
En sak som jag önskat mej i typ 3 år!
Ett mega super -duper- star strykjärn.
Min kollega fixade det till mej på Optimera när de nu hade typ 70 % på allt (hennes man jobbar ju där).
Har alltid tyckt det var varit för dyrt att lägga pengar på ett strykjärn....men väskor och skor...då?
och jag som stryker så mycket och verkligen tycker det är kul att stryka (har en konstig hobby).
Alltid när Nils kompis Nicke ringer och undrar vad jag gör, så stryker jag ALLTID av ngn slags konstig anledning.
Fatta hur lite man behöver stryka för att det ska bli mangel strykt!???
DEn står på ngn slags station med värsta tjocka sladden.
Det bara ångar och pyser och och låter...riktigt maffigt!
Jag är så himla glad för det!
Ingrid frågade mej.
-Mamma kan jag få ditt gamla "strykare" nu när du fått nytt?
HOn brukar stå och låtsats stryka på min strykbräda.
Snacka om kvinnligt, vad-hur-när? Hur blir det så?
Vaför står inte mina pojkar och "låtsats stryker"??? och tycker det är kul?
jaja...Mitt Bosch är en underbar sak.
Och man får vara glad för det "lilla".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0