Torsdag 28/5

Känner mej trött och förkyld, har blivit det nu!
Jobbar heltid nu denna vecka och bara det är lite jobbigt, men så är det.
Känner mej lite låg o måste ventilera...
Usch vad jag ogillar falskhet, jag kan bara inte med det....
Hatar ljug och "hysh-hysh", tycker det är knepigt med folk som "håller saker undan"...det är bara att vara ärlig tycker jag.
Tycker det är så hemskt med ljugiga människor och falskhet!
Det e nog det värsta jag vet!!!
Så, så var det me det!

Kom hem sent ikväll men barnen blir så glada när man kommer!
Värsta härliga kramarna som värmer och t.om  ett litet rosa kuvert låg i brevlådan.
"Till Johanna på MAMMANS dag"..."får öppnas på Söndag"
Jamen, hur härligt är inte det!??? från Karl förståss...

Ska gå o lägga mej snart, för jag är så trött! och nysig och ont i kroppen!
ja, lite synd är det allt om mej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0