Torsdag 21/5

Satt o läste lite vad jag skrivit för sisådär 2 år sen...bloggat i 2 1/2 år nu, rätt så länge....
E lite nyfiken på vem som egentligen läser....? Självklart vet jag ngr, men skulle vara roligt om ngn tillkännagav sig? hihi
Man sätter sig i en konstig situation ( i know), jag menar där kanske jag går o handlar på Toppen, och ngn som läser min blogg och i princip känner mej, vet allt om mej, ser mej där.
Själv kanske jag inte har en aaaning om vem hon är (för jag förutsätter att det är "honar").
Jag blir super-blyg bara jag tänker på att ngn läser min blogg, som jag inte känner...
Men jag vet, det är mitt fel och jag får ju skylla mej själv.
Jag är bara lite nyfiken....jag undrar t.ex undra vad hon tycker om mej, hur jag skriver, ja...har förm bild av mej i själva verket!
Jag är bara lite.....nyfiken...!

Nu åskar det ute och SPÖ-regnar...det är så mysigt tycker jag.
Känns som man sitter i en sommar stuga, en Juli kväll och bara njuter.
För det är ett riktigt "mys-regn" tycker jag...skulle nästan vilja ha plåt-tak!

Idag var det 1:a dagen på Halör cup. 96 lag från Sverige och även Danmark möttes i cupen.
Nils och Måns var borta hela dagen.
Måns MFF lag vann alla matcherna (7-1, 7-2, 6-1), så de har gått vidare tills i morgon.
Och då poängterar jag att de faktiskt möter de som är 10 år!
Nils tyckte det var så gulligt när alla Hammarby, AIK, IFK Göteborg och Helsingborg småkillar sprang runt i sina A-lags tröjor.
Jag säjer då det: -Fotboll förenar verkligen alla människor/ nationaliteter!
Så Måns och laget var på Tipp Topp humör.

Kalle stack på "Rock-kalas" idag. Han var så gullig när han sparkade iväg till Kevin.
Som en "Mini-Johan- Palm" fast 1000 ggr sötare!
Min lille "Rocker"!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0