Tisdag 26/5

Ungar...ja ungar!?
E just nu inne i en period där jag tycker att mina ungar är de mest underbara och fantastiska som finns (jo, det gör jag ju alltid, men ibland blir man gaaalen på dem).
De är så glada, roliga, sociala och fäller såna roliga kommentarer att jag blir LYCKLIG!
Jag är så evigt tacksam över mina 3 små hjärtegryn och tänker på det ofta.
Thank´s God!
När jag igår var på utvecklingssamtal för Karl hos Monica (hans fröken) så berättade hon att jo, han pratar ofta och hela tiden.
Ifråga sätter mkt och frågar och frågar...
Det med att han snackar och tar kontakt med alla möjliga på skolan, det är jag ju inte förvånad över!
Och att han snackar och syns och hörs...ja, vad ska jag säja!?
-det ligger i släkten! :)
Jag sa att hon skulle sitta med vid en middag hemma hos oss, när alla pratar och ska berätta om ALLT mellan himmel och jord!
Det e så att ALLA min små hjärtegryn tar lika stor plats och pratar precis lika mycket.
Och det är ju så att alla mina barn är sociala och det med att snacka.....och kanske snacka mindre....DET blir nog svårt!
Fniss!

Ingrid, hon sprang runt i dagis trädgård, hoppade och skuttade innan vi skulle åka hem idag.
Jag frågade henne, varför skuttar du och skrattar så mycket?
-För jag är GLAD!, mamma!
Det var det finaste jag hört på länge, och det värmde så i hjärtat!
TACK! för att jag får vara en del i deras liv och för att jag får följa dem!
Det e så UNDERBART!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0