Tisdag 12/5

I Söndags kom min "gamla" kära väninna Emma och hälsade på.
Emma och jag lärde känna varandra i Kalmar, Juli 1990.
Det var en "het" sommar, jag träffade Nils och hon Jesper ( o de var kompisar).
Shit! Vad mkt kul vi har haft och galet!
Idag är hon lycklig gift med Marcel,  är en kreativ textildesigner är delägare i Afroart, bor i Stockholm,  och har 4 söta barn, Sigge, Morris, Blenda och lilla Rosa.
Underbart skönt att träffa gamla kompisar som man inte träffar ofta, men NÄR man träffas känns det som man börjar där man slutade sist man träffades!
Ingrid var ju eld o lågor såklart, hon äääälskar bebisar.

Våren är helt underbar, men den stressar mej oxå. Det är NU man skulle vilja vara ledig för att hinna med.
Ja, förrutom trädgårdsarbete och städ i lådorna inomhus så är det ju alla utflykter, cuper, utvecklingssamtal, föräldrar och barns sammankomster, avslutningar och så vidare....
Hela agendan är typ fullbokad och så jobbar man ju.
Har fixat en himla massa till Stylistjobbet och det tar ju oerhört mkt tid.

Nu ligger jag här och hostar som en galning.
Nils undrar om jag blivit smittad av Svin-influensan....för hostan är SÅ jobbig.
han säjer att jag skrämmer honom med min hosta, att han hoppar till av rädsla varje gång jag hostar!
jaha....!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0