Onsdag 6/5

Imorse innan jobbet var jag på möte med min mentor, Lasse-fotograf som jag jobbat med i kanske 10 år, minst...
Nya stylist-jobb, kul, det var såå länge sen, men nu väldigt lägligt kom de bara.
Jobbade sen och Nils hämtade barn och körde runt på de olika aktiviteterna, fotboll och ishockey.
Ja, de spelar ju inte på is, nej, de har typ byggt om isen på Rosengårds ishall och lagt ut ngn slags plastmatta över hela isplanen och där spelar de streethockey och kör runt på deras inlines!

Jag har fått 2 svar på vad vårt vackra rosa träd heter...
Prunus tribola, Rosenmandel.
Japanskt körsbärsträd
Så då undrar jag vilket det är?


Jag borde träna som alla gör och bli "fit" inför sommaren.
Varje år tänker jag att jag åtminstone ska börja GÅ på kvällarna, men jag orkar inte, jag tycker det är såååååå tråkigt att träna och jag har SÅÅÅÅ svårt för att hålla igen, på mat.
jag är så "hooked" på bea-sås, pommes, glass o annat gott.
Gi metoden skulle jag nog ALDRIG kunna delta i, jag som älskar pasta, potatis och inte minst BRÖD!
Jaja...vet inte vad jag ska göra.

Ingrid såg så SUR ut på alla Rosa trädbilderna.
Vet inet om det var för att hon inte fick följa med på festen?
Men farmor intygade att bara 5 min efter vi gått var hon på strålande humör och surheten var som bortblåst.


Kommentarer
veran

Det är nog mandel träd..de som står inne på torget i Vellinge är Körsbärsträd men de ser lite annorlunda ut.

2009-05-07 @ 15:19:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0