Fredag 15/5

Ligger här i sängen och bloggar med min älskade "Mac".
Alla sover i huset...nähä...Nils sov visst bara "räv", .....tänkte väl det med den snarkningen!?.....
Är rätt så utarbetad, jobbat mkt och detta med styling-jobben tar rätt så mkt.
Roligt såklart, men det är intensivt och jag så oerhört höga krav på mej själv.
När jag gör såna jobb kan jag INTE.....INTE tänka så som..
-Ah! skit samma, det blir som det blir,...jag gör mitt bästa!
Nä, jag vill att ALLT ska vara perfekt och att allt ska gå i lås!
Tänker på det dygnet runt.
Tur att jag kan somna så fort jag lägger huvudet på kudden och sover hårt som en stock, så man slipper ligga sömnlös.

Igår var jag på tjejmiddag efter jobbet hos Fru Sandell i Skanör.
Oerhört gott och trevligt!
Alltid kul med tjej-middagar!

Idag har lille Måns gjort modell-jobb för Engelbrektsboden igen.
De ringde och var så nöjda från förra gången.
Han sköter det väldigt bra och posar i de fula kläderna...hihi
Men såklart tycker han det  är det pengarna som lockar.
Ska försöka så han sparar pengarna nu, han har liksom lite.....lätt för att göra av med dem innnan han fått dem.
Oj! undra vem han ärvt det av!?
Småsyskonen fick följa med hos fotograf Torbjörn denna gång.
De är så roliga! De snackade och frågade 1000 frågor till Torbjörn och jag är så glad över att mina barn är så sociala och "gå-på-iga"!  De snackar, skojar och tycker det är kul med människor.
Det tror jag är bra att ha med sig i livet!

i helgen är jag LEDIG!
Och det ska bli så skönt , inte mkt inplanerat.........ok, det var lite mildt skrivet.
Lite är inplanerat men inte sådär jättemkt iallafall.
Och imorgon ska Ingrid få rida på ridskola!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0