Torsdag 19/3

Jag är inte förkyld men ändå så kliar näsan och jag nyser...och ögonen är "grusiga".
Antingen är jag ur-trött eller så har pollen-allergin smugit sig på...
Har ALDRIG varit pollen-allergisk tills förra året då jag plötsligt en dag blev allergisk.
Vissa säjer att pollen inte har kommit än, och vissa säjer att de känner av det.
Jag LITAR på dem som känner av det, de borde ju veta! ? :)

Igår följde Ingrids kompis med hem.
Jag vet att många av Ingrids kompisar tycker jättemkt om Ingrid och VILL leka med henne, men så är det bara ett litet problem......Pojkarna!
Både en och två har uttryckt sig att de är rädda för Ingrids bröder.
Men igår följde iallafall Matilda med hem, stackars lilla arma flicka, hon var totalt liv-rädd när pojkarna stövlade in glatt men högljutt i hallen efter skolan.
Jag hade förmanat dem att inte busa eller skoja med Ingrids kompis.
Måns, han bara knackade på lite försiktigt på deras dörr och sa lite tyst...-hej hej!
Flickorna fick t.om fika själva utan pojkarna så det inte skulle bli ngt farligt....
När Pappa Nils kom hem och skulle byta däck med hjälp av Kalle, så ville INgrid prompt ut och hjälpa till....
Hon vllle INTE leka mer och var inte speciellt smidig och snäll, då rann det en liten tår på kompisens kind....
-Jag är så rädd för pojkarna! viskade hon.
Kära Hjärtananes!!!!!
VI tycker Ingrid är liten mesig och flickig, men vi fattar nog inte är hon egentligen är så HIMLA TUFF, självständig och säker.
Men vad ska man bli med 2 coola store-brossor??? DET HADE JAG SJÄLV  VELAT OCH BEHÖVT  HA!!!!!!!!!

Denna helg blir intensiv as usual.
Fredag kväll Hockey träning till 20.30!!!!
Lördag Ishockey-cup för Kalle i Jonstorp. Nils kör upp med han i släptåg med Ingrid
Måns portioneras ut till Petter
Jag jobbar och ska sen på födelsedags-dinner för Poonam i stan.
Söndag Fotbollsmatch för Måns


Kommentarer
Veran

Det känner jag igen. Två tuffa bröder kan skrämma livet ur vem som helst..

Trevlig helg!

2009-03-20 @ 10:32:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0