Tisdag 17/3

Jobbat på Factory idag, Vårigt men usch vad blåsigt!
Nils hämtade barn och körde med alla till deras träningar, Hockey och fotboll,...Ingrid, hon bara hänger med som vanligt!
Äntligen har jag hittat min glass från Sia som jag letat efter, Päron glass från då just Sia-glass.
Frågat på Toppen vart glassen tagit vägen (går lika bra med jordgubb), helt plötsligt bara försvann den.
Jo, en på Toppen hade verkligen kollat upp det, men hade egentligen inget riktigt svar, så jag har faktiskt haft en liten glass-jakt....vart jag än handlat har jag kollat glassen men ej funnit.
Tills i Lördags........
Då jag hittade den....Guess where? jo, på Citygross ute på Rosengård.

Nä, Citygross är inte bara för utlänningar med "huckler" jag såg faktiskt JÄTTE många likadana som jag.
City-gross på Rosengård är INTE farligt! Det var inga mördare eller tjuvar som jag kände mej hotad av :)
City-gross var inte äckligt, ofräscht eller fult, Nä...det var superfräscht och t.om med snyggare än Toppen.
City-gross hade inte bara storpack och man kunde inte bara köpa 100 kebab i storpack...Nä, de har en fantastiskt sortiment, typ som Ica-Maxi (t,om leksaker).
City-gross har inte ofräscht kött, Nä, de hade svensk färsk oxfilé för 199 kr/kg
Som ni märker älskar jag Rose-yard och jag följer Hockey-mammornas råd, handla DÄR när du lämnat Grabbarna på Hockeyn (ingrid älskar ju ändå att åka med o handla).


Kommentarer
Veran

När jag jobbade på Rosengård handlade jag alltid där. Så himla fint. och stort!

2009-03-18 @ 10:00:30
Johanna

Eller hur!?

Mitt nya place!!!

Inte fördomsfull, inte!!



//

JOhanna

2009-03-18 @ 10:27:28
Malin

Ha ha JOhanna bra att du vidgar dina vyer... :)

2009-03-18 @ 16:27:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0