Söndag 8/3

Helgen går i rasande fart....
Jobbat och umgåtts med La Familia!
Just NU är det vår favorit-sysselsättning, umgås med varandra!!!!!
Tja, vi är ju trots allt ett litet gängm 5 pers och ALLA tar plats och vill prata och spexa!I
I Fredags hade vi typiskt  Fredags-mys...Let´s dance med lite "blippande" till Så ska det låta...
I Lördags jobbade jag, Nils o barnen var på Hockey-träning (som sen visade sig vara inställt, ALLA kom dit men fick åka hem igen), Nils, Kalle och INgrid var sen på Vellinge IF möte på skolan, där de informerades om framtiden etc.
På kvällen åt vi gott, och Petter sov över här.
Måns och han hade så kul, Melodifestival och Gotte!
Gulligt att höra dem ligga och små prata och fnissa innan de somnade.....

Imorse var Nils med Kalle på hans  fotbollsträning, de provade sen ut sina VIF kläder, träningsoverall m.m.
På frågan om det är nödvändigt med alla dessa tränings/ match kläder!?
Är svaret JA!
Känns lite hemskt om vi skulle låta våra barn springa (åka ) runt med egna kläder och totalt skilja sig från mängen.
Dyrt?
Ja!..... MFF kläder, VIF kläder och NU MIF kläder till BÅDA pojkarna.
Tja, vad ska man som förälder göra!?
Då tycker faktiskt jag att jag får spara in på 1-2 Odd Molly kläder.
Som sen då inte VIF kläderna räckte, NEJ! sen hade då MIF kläderna (hänger ni med!?) kommit på Stadium på Svågertorp, så då fick ju Nils och alla pojkarna åka dit och hämta dem.
TYVÄRR...hade bara kläderna till Måns kommit (tur var väl det....Måns hade brutit ihop om det var hans kläder som inte kommit, Kalle e som sagt mer coooool).
Så nu ska härs springa runt med "snygga" MIF kläder!
Ingrid och jag bakade sen bullar och vi hade både lunch och bull och saftkalas för alla pojkarna!

Så nu sitter jag här i Soffan ngt slut, en skön Söndag men som vanlig intensiv!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0