Måndag 30/3

Gäsp!
Ja...även ifall det är Sommartid, så är jag så trött.
Antingen är det min "nya" allergi, ja,... för det har jag fått. Folk säjer ju att man blir trött av allergi.
Eller så är jag bara trött, men inte så trött så jag är apatisk..nä, då kanske jag inte är SÅ trött!
Jobbat hela dagen och när jag sen kom hem efter hämtat INgrid (pojkarna cyklar numera) så var Kalle hos kompis, Måns cyklade iväg till kompis och Ingrid sprang in till grann pojken och lekte, så då var jag plötsligt själv...konstig känsla.
Jaha, det är väl såhär Våren är, alla är ute och leker och det är ljust ute till klockan åtta!!!!
Efter middagen var Nils ute och sparkade fotboll med alla 3, vid halvåtta fick han släpa in dem.....men så somnade sen som stockar oxå!
Nu är det snart en liten/ stor kille som fyller år här hemma, 9 år!!!! Om 1 vecka och 1 dag (han har gjort en egen kalender som han räknar ned till SIN dag).

Hans önskelista:

# Inlines   (helt OK, tycker jag, betyder att han är ute och spelar och leker)
# Ishockey underställ (oxå super...behöver han ju ändå)
# Ishockey klubba (lite..onödigt...i och med att han HAR ett par st nu, men han vill ju givetvis har fler!!!)
# NHL-09 PS2  (nja,...spel....? ok att det är ett sport spel)
# Suspensioar, "snopp-skydd"  (ja, det är ju super, måste ha ett skydd för det viktigaste man har :)
# Cheap Monday jeans (jaaa..vad ska man säja....märkes medveten är han ju....stört arv av mej)
# Björn Borg kalsonger   (hur vet han vad det är!?????)
# Nya skridskor  (vet han vad Nike Bauer kostar!??? ungefär som en månads bensin räkning)
# Nintendo ds, ps , bs ....(allt vad det heter...när ska han hinna spel?)
# Build the Bear (visst gulligt, men lite..onödig kostnad..går inte Koalan från Australien bra!?)

ja....listan kan ju säkerligen fortsätta....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0