Måndag 16/3

Morgonen startade med SKK (har inte fattat vad det står för innan) SNYGGA KVINNORS KLUBB!!!
Fick jag förklarat för mej idag av tjejjerna (ursäkta att jag är lite trög...).
Det var ju TREVLIGT att man fick ingå i den klubben :)
Väl hemma var jag både Sytant och Skatte-papper-slav.
En del papper ska skickas in till Skatteverket och jag kan typ säja att jag HATAR såna papper och OM jag haft råd skulle jag önska mej  en rättvis men snäll revisor som fixade ALLT sånt....!
Har även varit sy-tant (lite beställningar på G) och tvätterska till lite sådär smått svettiga :) ishockeyunderställ.....
Men det tvättar jag och hänger upp med glädje!!!!
Säjer som kusin Malin...jag kan ALDRIG bara göra 1 sak..utan typ 2-5 saker samtidigt...
Syr medans jag pratar i telefon, kollar datan lite och hänger tvätt...
Kissar samtidigt som jag putsar lite på tvättstället framför mej...OCH kanske pratar lite i telefon....
Skriver lite skattepapper samtidigt som jag äter lunch, spiller lite och klipper ut tyg....
Jaaa..lite störd är man ju!

Pojkarna cyklar numera OCH kommer faktiskt mer i tid än när vi kör dem...
Och idag var de bara hemma och slappade efter skolan.....NEJ! vi stressar inte dem varje dag med träning!!! =)
Ingrid leker och leker och pysslar i sitt rum, leker med dockorna, leker dagis, lagar mat till dem och bäddar.
En liten mini-Johanna...jaa!

Nils är det faktiskt lite...mycket synd om!
Han har länge klagat över ont i både axel (2 år) och i höft (1/2 år) och genom jobbet har de ju faktiskt sjukvård, så idag var han hos läkaren.
Axeln är en förslitningsskada..herregud! han har ju inte ens fyllt 40!!!
Och höften röntgades och även den är förmodligen sliten...
Hmr...medicin (artros) och sjukgymnastik  är vad som gäller!
Han är riktigt deppad och jag tycker jättesynd om honom!
Lille Nils! :(


Kommentarer
Veran

Jag tror jag känner igen mig... gör alltid flera saker samtidigt.

när jag väl sätter mig ner så tar det inte lång stund förräns jag somnar...

2009-03-16 @ 22:11:10
Malin

Stackars NIls, fotograf maste vara det varsta jobbet, alla Fredriks fotograf kompisar har nan slags skada eller diskbrack..

2009-03-17 @ 10:19:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0