Fredag 27/3

Nu är det Fredagskväll...o det är så skönt! Efter en veckas jobb!
Och denna helgen är jag ledig! vilket är lyx!!!
Bara det att vi ska upp 06.45 imorgon för att göra matsäck och sparka lyckosparkar på Måns rumpa :)
Nils kör han sen till Svågertorp där bussen till Danmark går...hela Måns ishockeylag åker sen för att spela cup, som sagt i Danmark.
Ja, lite nervöst är det att släppa iväg han själv, men jag har ordnat med hans bästa Hockey-kompis -mamma att se till han lite extra.....
Ja, för nu kan jag inte springa i omklädesrummet och kolla så han får i sig iallafall nån lite frukt, risfrutti eller smörgås.
Men det ordnar sig nog!
Jag ska givetvis gå o lägga mej sen efter att sagt goodbye för att sova min skönhetssömn...(bara det, att den inte hjälper...:)
Nils och Kalle ska sen på Kalles fotbollscup i Vellinge, ska försöka hindra Ingrid att följa med....det är ju lite svårt...hon älskar det!....att hänga på...
Idag har det faktiskt känts lite "Vårigt" och det gör ju en så GLAD! Jag har köpt påsk-ris på torget i Malmö.
20:-styck..det är billigt det, Trollhassel där nere och körsbärsträd där uppe.
Ja, det är så underbart att känna "Livet in en"...ni vet när man är så nöjd med det man har, avgudar ens ungar och tycker att ens liv trots allt...är rätt så bra! Det är en underbar känsla!!!!!
Imorgon kväll ska Nils kusin och familj hit på Middag, det var Ååååår sen, men det ska bli så trevligt!
Så även denna helg är späckad, men vi är väl en späckad familj!!!!!

Måste säja att jag tyckte Laila i Let´s Dance var "grymme-bra" och det var såååå trist att hon inte vann!
Hon verkar faktiskt vara rätt cool...
Fridansen var ju helt underbar!
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0