Fredag 20/3

...idag var jag och Ingrid lediga.
Tog det lite lugnt på förmiddagen, Ingrid leker mycket i sitt rum just nu...med dockor..m.m.
Hon leker att hon är fröken och jag hör henne prata med sina dockor och sina låtsats kompisar.
Hon har lärt sig Markolios låt från sina bröder..-Jag älskar dej! ingen kärlekssång för mej......bla bla
Hon springer runt och sjunger:
-JAG ÄÄÄÄÄÄLSKAR DEJ! Min kärlek MOT dej!!!!!    (gulligt)
Vi åkte och hälsade på Nils på jobbet och bytte bil...Jag tror Nils är lite stolt över sina tjejjer!!!
SEn åkte vi och storhandlade, båda vi 2 tycker det är rätt så kul att handla!!!    :-)
Klockan 12.30 hade vi bestämt lunch på Märthas i Höllviken med Poonam och hennes 2 barn (Natalie & mitt lile gudbarn Alexander).
Vi åt en Lååååång och god lunch + fika på Märthas...
Christina kom förbi och visade hennes solbränna sen deras sköna Thailand semester....hon såg sååå fräsch ut!
Åkte sen till Toppen gallerian och kollade lite tills det var dags att åka hem och möta upp pojkarna.
Tagit det lugnt nu i kväll.
Nils och Måns har varit iväg på Måns SENA Hockey-träning 19,30+20.30 (o värre blir det har jag hört av Mia, min Hockey-Mamma-support).
Lets´s dance. ett glas vin, lite god mat och lugnt är vad som innehåller VÅRA Fredagar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0