Onsdag 18/3

MESMAMMAN.....eller bara snäll...
Idag när jag var "ledig" förrutom städ, planering och lite jobb, så bakade jag en Choklad kladd kaka som jag VET att mina barn älskar!!!!!!
Måns höll på att brotta ner mej av glädje när han kände lukten i köket när han kom hem.
Igår kväll när han kom från Fotbolls träningen (as-trött...19.30) var det första han sa:
-Kladdkaka!!!!!
-Kladdkaka!? sa jag, amen Måns du ska först ÄTA korvstroganoff! sen kanske ngt gott....(vi hade ingen kladdkaka såklart).
Han åt strogonoffen super sakta och var super gnällig och trist, o då får man ju som pappa lite utbrott.
Nils: -Om du bara sitter och gnäller och inte äter, tror du då att du ska får efterrätt klockan 8 på kvällen.
Skrik och Liv!!!!. Och jag då:
-jaaaaaa  Måns och du ska inte tro att du varje dag efter skolan ska sätta idej en massa bullar, kex och kakor för att sen sitta o pilla i maten!?
Så vem står då inte idag  och bakar kladdkaka för att bjuda sina kära små  Hjärtegryn på!?
Jo, Mes mamman.... eller är jag bara snäll!?.......Normal....


DAGENS OUTFIT!

Alla har ju ex DAGENS OUTFIT ute på sina bloggar.
Jag borde ha INGRID för DAGENS Outfit!!!
Jag vet, jag är STÖRD, men jag Ääälskar barnkläder (mer än vuxen) och tycker det är lika roligt varje morgon att klä min docka....(nä, hon är ingen Docka, men jag "leker" att hon är min docka....SKÄÄÄÄÄÄMT!).
jag får  lite ibland beska komments angående mina barns kläder.
Men OK. bara för att jag är GRYMT (det kan jag STÅ för) duktig på att kombinera olika kläder/outfits, så betyder det INTE....INTE att ens barn BARA går klädda i Ralph Lauren och Burberry...
Nä, jag ÄLSKAR att kombinera H&M, ZARA, HEMMASYTT med lite Danish Design och kanske lite märkes...
Ja, jag har en bestämd smak! kan jag rå för det!?
Nä, min hjärna har TYVÄRR fått den dumma genen att jag VILL tycka JUST det jag tycker är fint!!
Likaväl som ngn annan har en bestämd åsikt angående politik eller trädgårssmak!...(konstig jämförelse).
Kan Ingrids Mamma rå för att hon kan kombinera det så "RÄTT" så att det ser dyrt och tydligen (enligt vissa) flådigt ut!?
NO!


Kommentarer
Annelie

Du är super-duper duktig på att kombinera barnkläder och det är lika roligt varje gång att både se dina och barnens outfits!! Fortsätt med det snälla! Kram Annelie

2009-03-19 @ 10:02:15
Johanna

Tack så mycket!

Kul med ngn som "supportrar"!

Hoppas allt är bra med er och att vi syns ngn gång!!!!

Kramis Johanna

2009-03-19 @ 17:32:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0