Torsdag 25/6

Så har våra små pojkar åkt till Kalmar...!
Igår så satte jag dem till Bussen...(direkt buss) som tog 4,20 tim.
SÅÅÅÅÅ himla duktigt av dem!
Allt hade gått bra och de hade inte bråkat en enda gång (sa de iallafall).
Farmor tog emot dem och nu blir de ompysslade och bortskämda av Farmor och Farfar och Mormor.
Tycker det är så nyttigt och jag är så stolt över dem att de klarade av att resa själva (självklart hade de telefon och lista över vilka 4 städer de stannade vid).
Kalle har fått vara med Mormor på hennes dagis, åkt Kalmar flundran (båt över Kalmar) ätit på mcdonalds och planterat blommor på min pappas grav (Karls morfar som han nästan aldrig träffat).
Han har frågat 1000 frågor och diskuterat om ditten och datten.
Måns har fått spela tennis tills han....spydde...tänkte jag säja...men det gjorde han tydligen INTE...utan tills han ville spela ÄNNU MERA!!!!
Fått hälsa på Stefan Edberg (farfars "kompis")....och tja...hur mer spännande kan det bli för en boll-tokig 9-åring!????
Farfar har lärt Måns ALLT...berättade han idag! gulligt.....

Så nu är vi själva, vi 3 hemma och det är RÄTT SÅ LUGNT här hemma.....kan man lugnt säja :)
Ingrid har varit hemma och myst med moster Sigrid och jag och Nils jobbat.
Pojkarna ska vara borta tills på Söndag och Ingrid längtar såååååå mycket redan!
Hennes storebröder är hennes stora idoler!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0