Tisdag 9/6

Utflykt till Humlamaden med dagis idag.
Jag och INgrid fick hänga på Karin och Svante.
Vi körde "som vanligt", "som alltid" fel....det ligger nånstans vid Veberöd, Blentarp.
Humlamaden är en  härlig skog och som Karin uttryckte sig:
-Jag blir som Ronja, jag älskar såna här skogar!
det är nog det Norrländska blodet det.... :)
Skämt o sido, det är verkligen inte ofta man sätter sin fot i en lummig ocg frisk SKOG liksom!!!
Nåja, vi sitter och fikar på en slags äng, barnen springer runt och leker och jaaa...det är faktiskt en trevlig föräldrar/barn/personal sammankomst!
Egentligen är det trevligare att ta ledigt en dag istället för att stressa i väg en kväll på utflykt...tänker jag.

Nils e nyklippt hos Erik på "drop-in" (bilder kommer), han blev skitsnygg (ja, det är han ju redan ;) men skit-snygg i håret.
Ikväll har vi ätit födelsedagsmiddag för Kalle.
Han beställde Tacos och kladdkaka!
Sen sprang ungarna runt och spelade tennis i köket, tennisbollarna de for.........
Och Nils var intensiv och engagerad tränare!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0