Tisdag 30/6

BARA...4 dagar kvar till min semester!!!!!!! Då ska jag vara ledig i 5 veckor! och det ska bli SÅÅÅÅ skönt.
Få umgås med min lilla familj hela dagarna, ååååh vad jag ser fram emot det!
Just nu kommer  jag hem sent på kvällarna..typ 7.
Men nu är det ju sommar så barnen är uppe.....igår kväll spelade Nils tennis med pojkarna.
De hade dragit ut mini tennisnätet p "vår" äng och spelade...vilken idyll!
Far och sönerna mot varandra!!!
Nils och Måns var sen på U21 finalen!!!
Kusin Karolina från Tyskland undrade oroligt (när jag pratade med henne) vem Måns hejjade på.
TYSKLAND såklart! 
Fast han hade England match tröjan på sig...som han genast hade slitit av sig under kvällen.
Karolina lovade att fixa Tyskland match tröja :)))
Nils och Måns var ÖVER lyckliga när de kom hem vid sisådär klockan 23.30, jo...., de var ju tvugna att kolla prisutdelningar, äre-varv och säkert körde de runt och kollade i stan efteråt oxå!

Ikväll när jag kom hem var de och kvällsbadade i Kämpinge, så härligt!
Nu ska jag SOVA för jag har bara sovit 7 tim de senaste nätterna och det är alldeles för lite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0