Tisdag 2/6



Alla verkar vara lite oroliga för mej, att jag är så stressad och arg.
Jag är inte arg (bara ibland) och stessad, ja..lite
Jobbar och nu är det så mkt med allt, utflykter, avslutningar, presenter m.m.
Men jag klarar mej, herregud! Har man hetat STARKNER, så är man rätt så STARK.
Det e ju bara det att jag är rätt så öppen och uttrycker mej kanske rätt så öppet angående mitt liv :)
Många kanske känner som jag, men inte skyltar med det så (verkar smart!!!), och verkar vara lugnet själv.
Hmr...det är min personlighet man ska ändra  kanske!?....  :)

Jag och Ingrid drog till Kalmar i Söndags kväll efter en HET dag i solen, efter fotbollsmatcher och turneringar och bad i vår lilla "ingrid" pool hemma.
Jag och Svärfar skulle deklarera (ja, vi har haft uppskov), så det fick jag gjort.
Vi hann med att träffa kompis Nicke,  Lillebror och Morbror August som nu är Pappa ledig med lilla MIRA.
Jag är så imponerad och stolt över min 11 år yngre lillebror, som är så oerhört rolig, schysst, cool och enormt generös.
Ingrid fick en för tidigt födelsedag present av honom, en otroligt efterlängtad och dyr rosa sparkcykel med prinsessor på.
Ingrid, hon visste inte till sig all LYCKA när Agge sa att han visst kunde köpa cyklen till henne när Mamma sagt nej!
Agge och jag vi åt lunch med våra döttrar och mötte upp Mamma Malin (som nu jobbar) åkte sen ut till mamma och fikade innan vi satte oss i bilen och körde de 30 milen hem.
Det var himla mysigt att köra helt själv medans solen seglade neråt, lyssna på bra musik och kika på min underbara Dotter som sov så lugnt och tryggt!
Storebröderna längtade såååååå efter henne, (fast vi bara varit borta 1 dygn), men de sov när vi kom hem.
Ingrid, hon somnade sen brevid älsklings Pappa efter vi beställt vi båda 2  mcdonalds sent på kvällen.
Det var faktiskt en mysig liten tripp!


Kommentarer
Anonym

Nej Johanna! Ändra aldrig på dig!! Du är bäst som du är.

puss, även snygg invirad i duntäcke...det lät kryptiskt.

2009-06-03 @ 08:14:22
URL: http://vackraveran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0