Fredag 26/6

Nästa år ska jag ta MINST 8 veckor semester...tänker jag varje år.
Bara att få gå och skrota (Kalmar uttryck) som betyder..."inte göra någonting-ta dagen som den kommer-lugna puckar" :)
Nä, jag jobbar istället varje.. REA och håller på att stressa ihäl mej, svettats i butikerna och reta mej på kunder (skämt).
Tur att mina älskade pojkar är i Kalmar och blir så bortskämda och ompysslade så det är inte klokt!
Jag är SÅÅÅÅ Glad och tacksam över det!
Tack snälla Farmor och Farfar och Mormor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har faktiskt börjat med ett nytt liv...motionera!
Jag går Vellinge Väster runt som är 7 km från min dörr. Och i snabbt tempo, såklart! 7 km på 45 min, ungefär.
Häromdagen sprang jag faktiskt...och jag mår så mycket bättre, är piggare och ha börjat nästan känna mej beroende.
Jag har ju min "gå-kompis" Karin, men nu när hon är bortrest har jag faktiskt gått själv.
Det är så underbart att gå sent på kvällarna, känna den ljumma friska vinden på landet...och se de otroligt vackra fälten med dess grönska (oj vad jag blev poetisk då).
Jag är lite stolt över mej sjäv!


Kommentarer
Anonym

Ja visst är motion beroende framkallande!

2009-06-29 @ 16:43:32
URL: http://vackraveran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0