Tisdag 27/1

Ledig idag, WOW!
Ingrid o jag hade en liten skön dag.
Åt lunch o lekte med Poonam, Natalie och Alexander ute i Hyllie.
De är verkligen bästisar de 2, de kröp runt o lekte "bäbisar", rumsrerade i Poonam och Jockes sovrum.
Ingrid är så fascinerad av lille Alexander....jag tror faktiskt att hon skulle vilja ha en liten lillebror/ lillasyster =)
SEn hämtade vi storebröderna och i farande fart åkte vi till Hockey-träningen i Rosengård.
Tur är väl det att båda pojkarna spelar och har samma träningstider....än så länge.
Sen spelar ju Måns i 00:orna och Kalle med 02 och 01:orna!
De är så Grymma på sina skrillor!!! Jag är sååå imponerad. Hallå det är ju inte bara att KUNNA åka skridskor.
Nä, samtidigt ska man hålla reda på händer, klubba, puck och sen då lagkamraterna.
Det är enda sporten man tränar båda hjärnhalvorna är det konstaterat!
Så nu har jag frusit en hel kväll på RosenGård, och nu börjar jag TYVÄRR....bli förkyld IGEN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0