Måndag 26/1

Jobbat på Factory idag....kul, men inte lika kul att se snygga Sara som varit på Guadelope i 2 veckor.
Helt ärligt, verkligen helt ärligt!  såg jag ut som en svullen skär gris brevid henne, och sliten och trött såg jag ut brevid brunbrända fräscha och utvilade Sara....fuskigt!
Varför kan inte ngn bjuda mej till Guadelope????
Var hemma i "normal" tid så jag hann hämta barnen, handla, laga mat och sen hämta Kalle hos kompis.
Helt....PRECIS i "sin ordning" :)
Måns han tjatar mest om ALLT han ska köpa...han tjatar om NY hockey-hjälm (nä, den gamla begagande duger inte)..
nej, nej en Röd A-laget hjälm är det som gäller, den kostar "bara" 1500:- på Stadium.
Gärna nya hockey-handskar ska han ha oxå.
Men han får faktiskt bekosta det själv nu när han sen får Modell-lön.
Kalle tjatar mest om kompisar, det går inte en 1 sekund (när Nils lämnar honom på morgonen) innan han frågar:
-Går det att leka?
Givetvis vill han HELST leka hos kompisar, där det är nya leksaker/ farliga spel och gärna fika och godis!

Förresten vet ngn hur man gör/ får tag på Melodifestival-biljetter här på Malmö Arena!?
Vi eller rättare sagt Måns vill SÅ GÄRNA GÅ!!
Min man Nils som för övrigt är ganska snål....Oops! jag menar ekonomisk! tycker givetvis att jag slösar MEN......
att ALLT som har med Malmö Arena att göra....det ska man verkligen gynna.
Han tyckte det var SKIT-billigt och Skit-bra när jag och Inkan gick på Disney on ice igår.
-Oj, så billigt! sa han,
- ja, men det tycker jag var Billigt Johanna, det är ju fantastiskt att Malmö Arena (Percys) anordnar sådana bra grejer!

Så nu jag känner jag  det som jag kan boka typ ALLA sorters biljetter till Arenan! och kosta vad det kosta vill.
Nils ÄÄÄÄälskar ju Malmö Arena och tycker det är SÅÅÅÅÅ fantastiskt att Malmö har en sån fin Arena!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0