Lördag 10/10

idag fyller Farfar år! (alltså Barnens farfar....jag kallar han  oxå det, i och med att jag inte har en Farfar eller Pappa i livet).
Så vi säjer GRATTIIIIIIS!!!!!!!!!
Måns undrade om han inte skulle ha en STOR fest (det var 2 år sen han hade en STOOOR fest, och mina barn gillar fest!!!!).
Jag jobbar numera heltid på Factory, det har varit liten intensivt.
Hatar REA! Men Älskar  Vår Nytt!!!
Måns har fortfarande varit sjuk men Nils har faktiskt varit hemma med honom, så han blir ORDENTLIGT frisk.
Usch! Vad alla mina 3 barn varit sjuka denna jul (var faktiskt evigheter sen sist).
Det jag JUST NU drömmer om är en sol-semester så vi alla kan få b-vitaminer och bli riktigt krya igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0