Vickan + Danne= Sant

Äntligen har ju Vickan och Daniel förlovat sig!
Sånt Ääälskar jag!
Tyckte bara att filmen de spelat in var lite stel...(Ja, jag VET att det inte är lätt) men.....för det första VARFÖR kan inte Silvia prata bättre svenska, ok att hon bryter men hon kan ju inte uttrycka sig normalt!
Sen att sitta o läsa innantill på ett papper...kan hon inte ÖNSKA sin Svärson Lycka Till-Välkommen i familjen-I like U, bara sådär utantill!???
Tyckte det kändes lite stelt...
Sen tycker jag det är kul att faktiskt en Kvinna av Börd tagit en Man av Folket till sig, det visar ju att Kärleken bara ÄR!
Och den kan man inte styra!!!!
Jag ska ABSOLUT innfinna mej i Sthlm vid bröllopet. Ja, det SKA jag minsann!
T.om Måns uttryckte sig till Sigrid....
-Vet du att KRONPRINSESSAN (ja, det sa han) ska gifta sig med Daniel, och han ska bli Prins!
Prins av Ockelbo....nä, jag bara skojar...för av Ockelbo var det väl inte!???
Tänk om jag skulle bli Prinessa av Smedby....det NI!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0