Söndag kväll 15/2

Helgen har gått i rusande fart, som vanligt.........
Jobbat hela veckan, nästan på Insight, det har varit jätteskoj, butiken ska dessutom flyttas till större lokal och förhoppningsbis får vi då nya märken oxå...det vore kul.
Min dröm är ju att öppna barnklädesaffär...När, Var eller Hur vet jag inte...men det vore skoj!
Jag vet mitt koncept och allt det där, men ekonomi ?? och allt det dära administrativa...ööh..what?
Men jag VET att jag är en bra säljare, kreatör och har en social kompetens....ja, det har min man gett mej betyg 100 % på..
Men men....

I fredags var det Let´s Dance i vanlig ordning, vi hejjar på Morgan och Laila,  Kalle hejjar på "starke mannen".
Nils o Måns kollade Hockey på tv, herregud, Redhawks vann denna gång med 6-2 mot AIK!!!! det är helt Otroligt!!
På LÖrdagen jobbade jag, Nils var o åkte pulka med barnen och visst ja..det var ju ALLA HJÄRTANS DAG!
Nils fick en tröja av mej, Ninni ett lite gose-lamm och pojkarna nya MFF-mössan, eller det var mer som en Vår-Toppluva,
kalle tyckte ju den var cool medans Måns först blev lite....ja, han kanske inte fattade hur man skulle ha den, ni vet lite mycket där bak.
Jag fick skridskor av familjen...vilket menas att de SÅÅÅÅÅ gärna vill att jag ska vara med i skridsko-åkandet.
Så OKEJ! jag lovade visa mina dolda talanger tills Söndagens Familje-åk.
På Lördag kväll kollade vi Melodifestivalen och Jag och Måns hejjade på MÅNS ZELMERLÖÖÖÖÖV!!!!!!
Han e kanske inte 100 på att sjunga men han kan dansa, showa och ja, han är charmig!
Kalle han hade som vanligt sitt skratt-anfall och tramsade så mycket att han fick sitta i bastun ett tag (obs! inte när den var på). Man kan nämligen sitta och kolla ut genom glas-fönstret ut till tv:n.
och där satt han och skrattde och skrattde och fes om vartannat.....
Man kan inte mer än att skratta med honom, bara det att man inte hör låtarna så bra då.....................
Sent på kvällen när alla sov och jag med egentligen...så började en gammal film, INDOCHINE.
och för första gången på LÄNGE....höll jag mej vaken och låg och såg klart hela den i sängen tills klockan var 01.40!!!!!!!
Där låg jag medans alla sov och grät och grät, för den är ju så bra och fin och vacker!!!!

Idag fick jag visa mina talanger vad det gäller att åka skrillor...
Måns var mäkta imponerad och Nils med, jag ramlade bara 1 gång!
Det var sååå kul att åka och lilla INgrid, hon har ju coola kill-skridskor som hon stapplar fram på.
Det var j-kul att åka hela famijen och verkligen göra ngt ihop (tja...när man ofta jobbar helger).
Ingrid och jag var sen ute och gick vår lilla runda, hon somnar i vagnen och jag andas in frisk luft, jag mår verkligen bra av det!!!!
PUH! Nu är helgen slut och nu är det sportlov....!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0