Onsdag 4/2

Jobbat på factory, sååååååååå mkt att göra.
Kom inte hem förrän vid 19 och då är man tröööött.
E helt j-a knäckt över att min klocka gått sönder (glaset spräckt), förra gången, för 2 år sen hände samma sak och då kostade det 6900 att laga den...
Nu vill de ha 6400 för att byta glas OCH fixa service på urverket, (för det kanske kunde vara lite glas damm där sa dem).
Jag morskade upp mej och gick dit idag för att tycka och säja till dem att jag faktiskt tyckte det var AS-dåligt att en sån fin klocka på mindre än 2 år går så lätt sönder....(har haft den i 7 år).
Men GIVETVIS tittade de frågande på mej och undrade vad jag ville!?
JAaaa, typ få kompensation eller nåt... ja, jag vet inte vad, jag är jätteledssen för det.
Jag har ALLTID en sån jävla otur!!!!
Intensiv vecka.
Nu kommer bilder på nyklippte Måns (Kalle kommer imorgon, för han klipptes ju igår).
Ingrid hon grät och bröt ihop för att inte hon fick klippa sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0