Måndag 16/2

Vet inte vad jag ska börja...jag vill skriva SÅ mycket om så många olika saker...
Ibland kan jag på dagen tänka...Ååååh det ska jag skriva, o då e det inte typ ngt om barnen eller om familjelivet utan mer allmänt, typ om olika funderingar eller situationer..o kanske frågor till er....vad ditten eller datten...vad ni tycker osv...
Men nu kommer jag inte ihåg ngt....
Idag har jag mest varit Curling-Mamma....
Jo, jag vet att jag är lite av en Curling-mamma och det kanske inte är det bästa i mångas ögon.
Men även ifall jag sopar banan för mina barn så VET jag att de uppskattar det och ibland är riktigt tacksamma.
Och när Måns helt spontant slår om armarna om mej och säjer:
-Ååååh! Du är verkligen VÄRLDENS bästa Mamma!
Då VET jag att han innerst inne tycker det är underbart att vara Min Lille Måns!
Jag var ledig från jobbet, men jobbade som sagt hemma....med då att imorse skjutsa pojkarna till is-stadion där de tränade hockey (ingrid o jag satt som vanligt o var hejja-klack).
På eftermiddagen skjutsade jag sen Måns o hans kompis Petter till Höllviken där Måns skulle bjuda Petter på Burger King och Bio (försenad födelsedagspresent)....Det blev "Lasse-maja" och den filmen tyckte de var sååååååbra!
Sen klippte sig Ingrid av vår Favvo-frisör i Vellinge (som hmr.....visste att jag skrivit om honom på bloggen)...
Hmr.....pinsamt, men han verkade glad över att jag spridit ut att han var super-duktig men ändå....
Nils fixade ÄNTLIGEN våra Flos-lampor i köket och det blev bra, förrutom att inga lampor i nästan hela undervången funkar. Fattar ingenting!

Jo! Nu kom jag på en sak som jag tänkt på .......jag har verkligen blivit en "Bloggare"...även Blogg-läsare.

Jag följer: Kusin Malin i London, Veronica i Vellinge, Pernilla Wahlgren, ibland Perelli (men hon skriver inte så mkt privat o då e det inte lika kul), Hannah Graaf, Mia Skäringer, Vimmel-mamman (men den kan jag knappt läsa för den är så sorglig, den handlar om hennes kamp mot cancern, hon har ett litet barn osv..), o nu 2 nya bloggar som ngr jag känner börjat skriva.
Haha...säjer jag, SÅ som jag har fått stå ut ...=) HIHI
 fått frågor, konstiga kommentarer och oförstående blickar på mej för jag bloggat och nu skriver ALLA! (ja, jag menar inte att alla har härmat mej, jag har ju bara skrivit 2 1/2 år) men........nu är det verkligen INNE att ha en Blogg, o då kan man skriva om allt möjligt t.ex
en resa, spar-tips, mode såklart, JO, en blogg jag läser som min gamle vän Pelle skriver är en blogg som handlar om ALLA hans 100 michelin-stars på 1 år (kul).
Ja, så det är mkt man kan skriva o inte bara om "Svensson" familjeliv, som JAG skriver om.....
Ja, inte är det så dumt med blogg inte.....


Kommentarer
anna Hansson

Fortsätt att skriva...snart börjar kanskae jag också!

Jag gillar din blogg...ett härligt familjeliv med lite underbar lyx!

Kram Anna

2009-02-17 @ 10:08:26
Veran

Det var jag som sa till frisören att jag läst på en blogg hur bra han var, så nu har alla min tre barn varit där också. Då ser man hur bra det är med blogg. Kolla gärna denna blogg www.vickyworld.se det är en väninna till mig som nu bor iStockholm och jobbar medd inköp på Bitte Kai Rand hon tycker och tänker om det mesta och är hul kul som helst..känner en del intressanta människor.. kram!!

2009-02-18 @ 09:41:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0