Tisdag 8/12

Oj, vad jag städade i helgen...
Nu vet jag inte om det ens om det syns..kanske inte ska städa så mycket nästa gång...
Kalle kände knappt igen sitt rum när han kom hem, rent, undanplockat och sorterat.
Nja, det var liksom inte Kalles stil helt enkelt!
Han gillar inte städat och sorterat..han gillar sina små plast bitar (som jag inte vet vart han fått dem ifrån).
Och en massa skräp, det är liksom hans livsstil..
Usch! Nu får jag dåligt samvete! Tänk om jag rubbat hans kreativitet.

Jag gillar ljus! helst doftljus och helst från Voluspa!!!!
Nils är rädd att jag en dag ska bränna upp hela huset p.ga mina ljus överallt!
Kan hålla med om att Voluspa veket är jäkligt ostabilt och brinner konstigt!
Ljusslingor är oxå mysigt! De ger ett sånt fint och hemtrevligt ljussken!
Ungarna tycker oxå det är superfint! I vårt sovrum har jag såklart hängt ett runt om fönstret!
Nils tycker det ser lite "tacky" och tonårsaktigt ut!
Men vaddå...jag har ju inte mognat än, så för mej är det OK :)

Svenskt Tenn gillar jag! Josef Frank då mest...
Vet inte om det är en mognads grej, trots allt...
Jag menar för 10 år sen tyckte jag det såg RIKTIGT pensionärsaktigt ut!
En massa blommor överallt! Och elefanter..hallå! är det inte för småbarn!
Men i denna smak har  jag nog mognat, för nu gillar jag det jättemycket!
En hel fåtölj har jag fått omklädd av ett Josef Frank tyg!
Och en massa kuddar har jag i soffan, passar fint till allt det vita!
T.om Sigrid som BARA är 23 vill ha det i sin nya lägenhet!
Skulle kunna tänka mej ngn snygg matta på vårt vitmålade golv...
Fårskinn eller rya matta...vit kanske...



Kommentarer
Anonym

Super nice jag gillar det ocksa det ar nog en combo vi ar Aldre och det ar modern sjalb ar jag inne på fransk bond romantik ska skicka en lank I morgon. Kuddarna blev as finagjorde du med dragkjedja eller knyt?

2009-12-08 @ 23:10:29
anna inreder

Du har blivit mogen!

Super snyggt!

I like too, men jag känner inte mig gamal för det!

Kram Anna

2009-12-10 @ 15:01:56
URL: http://annainreder.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0