Tisdag 15/12

Jag är så trött, så trött.
Hostan som aldrig ger upp, magkatarr..och kan väl medge att det är stress!
Mycket att tänka på och fixa innan jul!
Man skulle ha en liten ALVA, det tänker jag ofta! :)

Julgodiset blev super bra!
Rocky Road är att rekommendera!!!
Lussekatter kan jag dö för, jag verkligen ÄLSKAR det! Smällde i mej säkert 5 stycken och varm choklad innan jag skulle lägga mej i söndags!

JULMUSIK är ju så underbart!
Redan i November börjar jag spela... Nils håller god min och låter mej "hållas"!
Det har  faktiskt blivit en del plattor genom året.
För ngr år sen skulle jag skämmas att säja att
Peter Jöbac, Charlotte Perelli hörde till favoriterna.
Även så har jag ngn slags Amerikansk 50 tals julmusik, den är så mysig och superbra!
Spelar den i butiken! Maria trodde jag skämtade när jag nynnade och dansade runt!
Three Tenors/ Christmas ( ni vet Pavarotti) den är mogen och mycket pampig! Att rekommendera!
MEN...Carola och Celine, de köper jag INTE! Där går min gräns.....!

MÅSTE köpa julgran imorgon! Kalle, han tjatar varje dag, och det är ju lite stämningsfullt att ta in den ngr dagar innan julafton!
Julgranen klär jag i guld och vitt! Köper mina George Jensen dekorationer varje år.
Som jag skrivit innan, när jag är 50, kanske jag har hela granen full av G. Jensen!
Jag ÄLSKAR verkligen JUL...bara 1 problem!
Jag jobbar ALLTID sååååå mycket och har inte den tiden till att njuta, pynat, julstöka som jag hade velat.
Därför blir jag frusterad och helt tokig över att jag inte hinner.........!
Alla runt omkring mej är nog j-kligt trötta på mej just nu! :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0