Lille Julafton 23/12

Oj, vad snabbt det gick!
Imorgon, redan JUL!!!
Varit intensivt nu en period..men nu börjar det lugna sig lite..
Har förberett så mycket, jag vill ju ha julen PRECIIIIS som den alltid varit.
Jag vill att mina barn ska vilja komma hem till oss år efter år, bara för att VI gjort den traditionell och "Ingvarsonsk"!!!
Helt ärlig vill jag att MIN JUL ska vara "Fanny & Alexander".
Och iår blir vi 16 här hemma!!!!
Igår kväll körde jag fast med bilen hos Anna på landet (vellinge väster) efter mycket om och men så kom Janne och hjälpte mej.
Erik och familj som just anlänt från Stockholm kom i rättan tid för att hjälpa till att bogsera den!
Herregud, typiskt mej, barnen var livrädda och trodde vi skulle få bo i bilen över natten.
Men som alltid fixar allt sig.
Erik och family är här nu och vi har ätit en god middag, nu ska vi fixa revbensspjäll och skinkan ska grilljeras!
Siggan kommer även ikväll och Nils och Måns väntas hem klockan 23.00.
Så JULEN kommer sakta men säkert även till Ingvarson på Mårtensgatan!
MERRY X-MAS & HAPPY NEW YEAR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0