3:dje Advent, LUCIA 13 December

Igår, Lördags var vi på Glöggfest hos Poonam och Joakim.
Tja, om man ska kalla ngr kompisar för "fancy-kompisar" så är Poonam min "fancy" kompis.
Nä, ta inte åt dej nego nu!!!
Du är även en super trevlig vän, snygg, rolig men du är "Fancy"!
Det var första gången vi var i deras nya hus, och ja....vad ska man säja.
Nils blev "helt till sig" och fick inspiration x 100 och det var så snyggt, smakfullt och hemtrevligt inrett!
Det är Poonam en fena på, inredning!
Jag vet nog ingen som är SÅ DUKTIG på inredning och just få till det.
Super god jul buffé var uppdukat, trevliga människor och världens sötaste lille pojk förgyllde kvällen.
Alexander, mitt lille gudbarn!
Ingrid hade så kul och lekte med alla barn, det är inte ofta vi träffar vänner med barn i  samma ålder som Ingrid.

Har jobbat hela helgen, men det har varit kul!
Jag och Ingrid lussade för pojkarna, och det var uppskattat!????
Nu ikväll har jag och Ingrid och Karl bakat lussekatter, även gjort knäck, mashmallows med vitchoklad och kokos, och försökt mej på Rocky Road choklad.
Ni vet den dära amerikanska glassen fr GB, som heter Rocky Road.
Ungefär samma...choklad, dumlekolor, nötter, jordnötter (jag tog mandel istället) och mashmallows!
Har inte smakat den än, men Poonams var kalas god!
Nytt roligt julgodis tips!
Julen är nära!!!! och jag är besatt av julmusik!!!


Kommentarer
Anonym

Vilket fint hus! Och vad duktig du är som fixat julgodis...jag tar mig till Statoil och köper...i bästa fall.

2009-12-13 @ 21:43:44
URL: http://vackraveran.blogg.se/
malin

Shiit vad sugen jag blev pa glass min favorit alla kategorier ar strawberry cheescake, jag alskar den glassen.

2009-12-15 @ 12:52:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0