Torsdag 27/8

Just hemkommen efter ett 12 timmars pass på Ba Ba.
Har målarfärg över hela mej, slipdamm ända in i öronen, men gud vad vi hunnit med mycket.
Tog en paus o åkte o hämtade barnen (nils har annars gjort det den senaste tiden känns det som).
Puss på barnen och åkte sen tillbaka för att fixa vidare...kom på vid halv nio tiden att vi inte hade mkt mat hemma, så som grädden på moset så åkte jag o storhandlade på kvällen.
JAJA....när man ändå är uppe i varv så.
 
Barnen tycker det är roligt att börjat skolan!
Kalle är som en svamp, han bara VILL lära sig läsa och lära sig nytt. Han gillar sin fröken skarpt!'
Måns har börjat läsa engelska och rabblade upp alla färger på engelska i telefonen!
Så gulligt!!!!! Han var eld o lågor!
Annars är han även eld o lågor över sin kära fotboll!
Nya match kläder...STAR for LIFE! (vilket innebär aids-projekt i Afrika).
De spelar match efter match och cup efter cup och Oj vad han kämpar, springer,gör mål,  får skott i ansiktet, fick näsblod...men säjer till tränaren att det är OK...-Jag är redo igen! efter 1 min vila.
Och när han kommer hem med blod på matchtröjan, gräs och leriga skrubbsår knän kramar jag han så han till slut säjer:
-amen Maaaamma!
Han är min äldste son och så söt, att jag bara vill brotta ner, bita han i kinderna och pussa ihjäl han!
Han är så GULLIG!!!


Kommentarer
Annelie i Höllviken

Hej Johanna!



Jag är väldigt nyfiken på vad det är för projekt du håller på med.

Har jag missat något????



Kram Annelie

2009-08-28 @ 09:29:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0