Torsdag 20/8

Nils 40 årsdag blev så lyckad!
Och han är så nöjd och tackar mej hela tiden...
Vi hade en nätt liten bjudning för 27 vuxna och kanske 15 barn (som för övrigt skötte sig och var relativt lugna).
Alla var så glada och trevliga och Nils fick så många och fina presenter.
Jag höll tal....som jag faktiskt fått mkt beröm för.
Men jag lovar..jag talade bara från hjärtat!
Först serverades rosé & tilltugg, sen helstekt oxfilé med ljummen sallad med mandelpotatis, bea-sås.
Och till dessert Lejonet & Björnens glasstårtor med kaffe och dessertvin.
Roligt att både familjer, vänner träffades och gick så bra ihop!
Bilder kommer.
Imorgon ska Ingrid och Kalle reklamfotas för Findus, sen lämnar vi Måns hos Viktor (snälla Per o Petra).
Måns och Viktor spelar i samma MFF lag, och det är match och kalas hos gemensam MFF kompis, (som tydligen inte går att missa).
Vi andra drar till Kalmar, för att sen dra vidare till Norrköping på Lördagen för att gå på bröllop.
Kalle & Ingrid ska vara hos Mamma och Ralph i Kalmar.
Ja...så så är det.



Kommentarer
Anonym

inga bilder??

2009-08-21 @ 09:15:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0