Tisdag 18 Augusti 2009

Idag fyller Nils 40 år!!!
40 år!!!  När vi träffades för sisådär 19 år sen, trodde jag då aldrig att jag skulle vara med och fira hans 40 årsdag.
40 år= var ju likamed Gubbe! :)
Men tänk att idag känner jag mej lika kär och tycker han är lika snygg som den Midsommardagen/ kvällen i Borgholm på Öland..förrutom när vi inte bråkar såklart.
Han själv verkar inte ha ngr problem med att fylla 40, han kommenterar det med att han är närmre 60 än 20....
Iallafall , i och med fullbokade helger, mitt projekt och mycket mer, så vrålfirar vi han ikväll här hemma istället med familj och vänner.
Av mej och barnen fick han Kelly Slater fina surf-bok, kuben (hans 80-tals nostalgi leksak) OCH en resa till Barcelona, 6-9 November och inbokat bord på välkända Santa Maria och såklart match...Barcelona mot Mallorca.
Och tänk...allt är betalt, så det behöver han inte tänka på!
Så nu måste vi fixa vidare..!


Kommentarer
MAlin

Det var fint skrivet om din kara man, hopas jag ocksa kommer kannna sa nar jag ar 40 tank vad lycklig du ska vara som har en sadan fin familj, fin man och fina barn. Ar det bara du och Nils som ska aka ? Kram

2009-08-18 @ 16:10:26
anna Hansson

Grattis till 40 åringen!

Ha en underbar kväll!

Kram Anna

2009-08-18 @ 19:20:00
URL: http://www.annainreder.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0