Måndag 24/8

Helt utschad efter ett super duper fint, tjusigt  och roligt Bröllop i Norrköping!
Det var Nils kusin på hans pappas håll...på den sidan har han 3 fantastiskt trevliga, sociala, snygga, intelligenta och fina kusiner!!!
Vi körde upp på Fredag kväll till Kalmar efter haft en super intensiv dag (barnen fotades på Findus) och att ha 3 Ingvarson-syskon i en fotostudio ihop..det var helt galet.
Okej, för att de är sociala..men ibland kan de vara lite översociala, så från att början tycka det är charmigt kan det lätt bli intensivt och krävande :)
Måns var iallafall kvar i Vellinge hos kompis Viktor (snälla Per o Petra).
Och Karl och Ingrid var hos min mamma i Kalmar och hade det super roligt!!!!
Så på Lördag morgon körde vi upp till Norrköping och var på Bröllop i 12 timmar!!!!
Roliga människor, vackra tal (jag grät!!!!!), fint bröllopspar, god mat och ja, det var kul att träffa alla!
Sov på hotellet som en stock och körde sen hem efter frukost med alla gästerna....25 mil till Kalmar och sen 30 mil till Kalmar!
Vi är trötta!!!!

Idag var det upprop i skolan, Karl började 1:an och Måns 3:an.
Båda har hamnat i bra klasser och jag hoppas att fröknar och allt blir bra!!!
Jag själv jobbar numera på 2 ställen, stressar och håller på.
Nils undrade om jag inte skulle på hjärtinfarkt snart! hoppas inte.... :)


Kommentarer
anna hansson

Snygga som vanligt!

Lycka till med ditt nya P!

Modigt att göra det man har drömt om länge!

Jag tror på dig!

Kram Anna

2009-08-25 @ 09:50:35
URL: http://annainreder


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0