Tisdag 14/4

På Påskdagen firade vi Karin som snart ska fylla 30....oj jag menar 40!
En riktig Överraskning!
Hon fick ett telefonsamtal att hon klockan 17.30 skulle vara dressad och klar!
Vi möttes upp innan, med beställd Limousine och skumpa!
Sen åkte vi...jetset tjejjerna (ja, det trodde vi  att vi var) runt i Vellinge, skålade och fnissade tills vi till slut körde in på Karins gata, det var bara det att den knappt kunde köra in på den lilla smala gatan, så chauffören  fick gå ut och hämta huvudpersonen själv.
Karin trippade glad och förväntansfull ut och anade ingenting!!!!
Där satt vi! Vi skålade, körde en liten sväng och fortsatte kosan till Anna på Vellinge Backarna!
Där vi fortsatte med med skumpa, tilltugg, och en födelsedagsmiddag!
Där satt vi och skålade för Karin, snattrade och det var sååå trevligt!
Efter ett antal glas senare var jag hemma kl. 03....
Det blev så lyckat!

Annandag påsk var jag knappt vid mina sinnes fulla bruk .....:)
Men eftersom det var Premiär match på nya fotbolls stadion och Måns skulle vara maskot, så var vi ju tvungna (inte tvungna utan villigt tvungna) att gå på matchen!
Vi föräldrar till alla maskottar fick gratis biljett och Nils har ju årskort.
Jag och Ingrid riktigt "taggade" satt och hejjade och skrek!
Det var verkligen sååååå coolt! Rikitgt maffigt och stämningsfullt!
Måns och hans lag fick inför 24 000 åskådare gå in på planen iklädda MFF kläder hand i hand med en spelare, det var nog ett minnesvärt ögonblick för dem!
Och riktigt roligt!!!!!


Kommentarer
Malin

JAg vill se kort pa maskot.. du maste komma och halsa pa snart, min nasta sverige tripp blir till midsommar.

2009-04-15 @ 14:51:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0